Forex Handel Journal Kalkylblad


Ett Excel-baserat Forex Trading Journal-kalkylblad. för alla valutahandlare Spåra ditt resultat för alla 8220Currency Pairs8221, plus (7) ytterligare (anpassningsbara) spårningskategorier. Unikt visad layout och enkel att använda 8211 även för grundläggande Excel-användare. Spåra och analysera både PampL och PIPS 8220At-a-Glance8221 bild av all prestationsstatistik. TJS Hemmeny 8211 Alla ark är snyggt organiserade efter kategori. Investera i ditt Forex trading-företag Börja spåra dina affärer idag Komplett paket, engångsavgift, ett lågt pris Gratis obegränsat stöd Köp TJS Elite gt Forex 8211 99Tools Jag använde: Trading Journal Spreadsheet Jag pratade med en vän om trading journal stuffs, och var bad om rekommendationer. Tillfälligt fick jag ett par e-postmeddelanden från läsare frågar om samma sak. Jag trodde att jag bara skulle skriva ett kort inlägg om de verktyg som jag personligen använde. Jag brukade använda många kalkylark för många år sedan, jag skulle tillbringa timmar eller till och med dagar som försökte skapa kalkylblad för handelsloggblock etc. Men jag kommer inse att min insats och fokus bör ligga på marknaderna och hona min handelsförmåga. istället för kalkylprogrammering. TJS (Trading Journal Spreadsheet) gav mig en utmärkt professionell lösning med mycket rimligt pris (med tanke på det regelbundna stödet från laget). Trading Journal-kalkylbladet (eller vi kallar det TJS här), är en kraftfull kalkylarkbaserad journallösning. Den kan användas för de flesta marknader, inklusive Futures, Stocks, Forex, Options, CFDs, Spread betting. Personligen använder jag TJS främst för Futures och Forex. TJS levereras med alla viktiga verktyg du behöver för handelstidningen, inklusive Trading Logs, Tracking Sheets, Scale inout-kalkylator, Expectancy, Drawdown-analys, positionsregulator samt mall för att konstruera ditt dagliga handelsblad. Jag började använda TJS för ungefär 3 år sedan och fortfarande använder den. Du kan kolla mer information om TJS här. Nedan följer den inledande videon av TJS I8217ve som finns på youtube. Hoppas det här hjälper. Jag skulle säga att Trading Journal-kalkylbladet i sig är en komplett lösning. Det är bra nog för nya och erfarna handlare. Förutom TJS använder jag också ett annat verktyg för Forex Smart Tools för min Forex trading journal. Jag skrev om det förut, du kan hitta det här. Men det är ett extra verktyg, och enbart för FX. Jag använder dem båda eftersom de passar in i mina krav, och hjälper mig att bli organiserade i mitt handelsföretag. The4xJournal-programvaran gör att du kan journalisera dina valutahandel. Vissa funktioner inkluderar: Notering för varje valutapar du handlar. Möjligheten att infoga och lagra dina skärmdumpar med noteringar om den specifika handeln. Sätt i observerade eller återprovade handelsskärmbilder och anteckningar. Möjligheten att infoga och lagra dina inspelade handelsfilmer. Håll koll på pips vunna eller förlorade, tid och datum, tid i handel och handelsstrategi som används. Visa på din iPad, iPhone och iPod Touch. Importera affärer från DealerBroker-rapporterna. (Kräver Microsoft Excel eller kalkylprogram. Ladda ner mall på supportsidan) Möjligheten att spara dina diagramsidor som PDF-filer till en mentorterare eller handelspartner. (PDF-skapande programvara kan behövas. Med Windows 10, skriv ut din handel och välj Microsoft Print to PDF-alternativ.) Spara strategier eller hjälpanvisningar för att hänvisa till senare. Billigt köpeskill, och inga månadsavgifter. Dina journalposter lagras lokalt på din dator, inte på en webbplats där hackare kan se dem. Om du inte planerar, journalerar och utvärderar dina affärer, så spelar du nog bara spel. Kommentarer är stängda. The4xJournal Översikt innehåll Copyright copy2017 The4xJournal

Comments

Popular Posts